Výběrové řízení na vedení účetnictví, mzdové agendy, majetkové evidence a výkaznictví pro obce
Zadavatel:
Obec Dlouhý Újezd
Sídlo: Dlouhý Újezd 170
IČO: 00 573769
Kontakt:
Alena Kořínková, starostka obce
dlouhy_ujezd@quick.cz, telefon: 737 448 870
Úvod:
Obec Dlouhý Újezd - je obcí, která se řídí zákony platnými pro obce v ČR
-
Předmět poptávky
Cílem výběrového řízení je zajištění vedení účetnictví, mzdové agendy, výkaznictví pro obce od března 2011. Očekáváme nabídku firmy nebo OSVČ (fakturace).
Služby, které poptáváme:
- Vedení účetnictví v systému TRIADA v rámci počítačové sítě zadavatele (možný je vzdálený přístup)
- Průběžné zaúčtování dokladů (část dokladů je již zadána v účetním systému - vydaané faktury, pokladní doklady, část dokladů je možno zasílat ve formátu PDF)
- Přítomnost zpracovatele min. 3x týdně v sídle zaměstnavatele pro možnost konzultace a řešení problémů a zaúčtování části dokladů, které nejsou k dispozici elektronicky
- Zpracování kompletní mzdové agendy, včetně zastupování na úřadech (OSSZ, ZP)
- Zpracování účetní závěrky
- Zpracování měsíčních výkazů na základě dat z účetnictví, odeslání KU do 6. dne následujícího měsíce (FIN, rozvaha, výkaz, příloha - zpracované dle platných legislativních zákonů pro obce)
- Dokončení zavádění účetní reformy pro obce do praxe
- Příprava podkladů rozpočtu a provádění rozpočtových změn dle platných předpisů a doplňování paragrafu, položek, účelových znaků dle platných předpisů.
- Dále provádět účetní a daňové poradenství podle aktuálně platných předpisů.
Informace o účetnictví - odhad ročních výdajů:
-
Počet položek účetního deníku: 4 000
Z toho:- Faktury přijaté: 200
- Faktury vydané: 30
- Pokladní doklady: 400
- Počet položek bankovního výpisu: do 1 000
Mzdová agenda:
- Počet zaměstnanců: cca 3
- Dohody o provedení práce ročně: 15
- Přihlášky - odhlášky ročně: 3 - 4
Další informace:
- obec není plátce DPH
-
Forma odpovědi
-
Časový harmonogram výběrového řízení
- Odeslání žádosti o nabídku - 12.1.2011
- Termín odevzdání nabídek - 26.1.2011 do 12.00
- Vyhodnocení nabídek - do 31.1.2011
Své nabídky zasílejte poštou v označené obálce "Výběrové řízení".
-
Forma nabídky
- Základní údaje o poskytovateli
- Kontaktní osoba pro jednání o nabídce
- Nabízená cena služeb včetně DPH minimálně v rozlišení:
- Účetnictví včetně účetních závěrek
- Mzdy včetně zastupování
- Účetní a daňové poradenství - zpracování statistických a dalších výkazů pro obce podle platných zákonů
pozn. Cenu je možno vyčíslit i strukturovaně za jednotlivé položky. - Návrh smlouvy
- Reference (doporučujeme předložit buď doporučení nebo přehled aktuálně spolupracujících organizací, nebo u OSVČ životopis s popisem dosavadní praxe)
- Popis zkušeností s účtováním podle vyhlášky 504/2002 Sb.
- Výpis z rejstříku trestů
-
Podmínky výběrového řízení (VR)
Nabídky budou použity jako podklad pro interní rozhodnutí obce, Z předložené nabídky neplynou obci žádné závazky vůči uchazeči. Obec si vyhrazuje právo změnit podmínky VR.
-